Paper Love - Allie X

很好听

小豆之家:

I believe, I believe in the things you do
我相信 相信你尽力而为
And I wanna believe you believe that too
我想信任你所相信的一切
All the noise in my ear when I hear about you
当对你有所未闻 一切的噪声回响于耳蜗
Pray it can't, pray it don't, pray it won't come true
祈祷它千万不能 不要 不会弄假成真

I know you were thinking
我知晓你正冥思苦想

Bad things when you kissed me, oh
当你亲吻我的流言蜚语 oh
Your tongue told me every lie
你的唇尖吐露出每句谎言
Sad song, warm occasion
忧伤之歌 缓和的契机
Last week sweat no matter what
上周 誓言无论发生何事
I'll be stretching out the time
我都会腾出时间

Oh, I know that boy's gonna rip me up
Oh 我知道那个男孩要将我撕碎
'Cause he ain't that nice, he won't do right
因为他不够好 也处事不惊
He'll leave a nasty cut
只会留下难以磨灭的伤口
Oh, I cry until I just dissolve
Oh 我哭泣直至身心融入泪水
Come on watch my heart turn to pulp
来一睹我心溶解成纸浆
Like paper (paper-paper)
像纸张一样(脆弱不堪)
Paper Love
脆弱的爱情
(Paper, paper love)
(纸张一样不堪一击的爱)

I believe, I believe in a line so thin
我相信 相信这条如履薄冰的情线
There's a light, there's a light and it pulls me in
一道突出其来地光束 把我卷入其中
Going down, going down 'til I chip my chin
不断向下 沉沦 陷入直至我目瞪口呆
Take my head in your hands, pop it with a pin
把我的头用大头针钉在手心里
(With a pin)
(用大头针)

I know you were thinking
我知晓你正冥思苦想
Bad things when you kissed me, oh
当你亲吻我的流言蜚语 oh
Your tongue told me every lie
你的唇尖吐露出每句谎言
Sad song, warm occasion
忧伤之歌 缓和的契机
Last week sweat no matter what
上周 誓言无论发生何事
I'll be stretching out the time
我都会腾出时间

Oh, I know that boy's gonna rip me up
Oh 我知道那个男孩要将我撕碎
'Cause he ain't that nice, he won't do right
因为他不够好 也处事不惊
He'll leave a nasty cut
只会留下难以磨灭的伤口
Oh, I cry until I just dissolve
Oh 我哭泣直至身心融入泪水
Come on watch my heart turn to pulp
来一睹我心溶解成纸浆
Like paper (paper-paper)
像纸张一样(脆弱不堪)
Paper Love
脆弱的爱情
(Paper, paper love)
(纸张一样不堪一击的爱)

小豆之家敬上!

评论
热度(23)
© love-sophie | Powered by LOFTER